Kooli esindamine vabariiklikul olümpiaadil

04/07/2017
Mina esitlemas oma tööd
Mina esitlemas oma tööd

Täna käisin koos juhendajatega Tallinnas kodunduse olümpiaadi lõppvoorus. Seal pidin tegema nii teoreetilist osa kui ka praktilist ülessannet. 

Teoreetilises osas pidin andma ülevaate oma tehtud kirjalikust tööst, selleks kasutasin ma drives tehtud esitlust ja ka kodulehte. Pärast esitlust vastasin žürii küsimustele.

  Praktilises töös oli meil ülesandeks valmistada mingi toit, mis sisaldaks kamajahu. Minul tuli idee teha kamamuffineid, kuhu panin lisandiks ka banaani ning valget šokolaad. Eeskuju võtsin ühest muffini retseptist, mis aitas paremini  koostisosade koguseid arvutada. Pärast küpsetamist pidin tegema ka testi, mis kontrollis minu teadmisi Eesti toidukultuuri valdkonnas. Tähtis oli, et oskaksime aega planeerida kuna praktiline ülesanne kestis 80 minutit.

Mina arvan, et olen tänase päevaga väga rahul. Sain endale väga teistmoodi kogemuse. Minu jaoks oli põnev end proovile panna ja lihtsalt käigu pealt retsepti välja mõelda. Samuti meeldis mulle ka teiste edasipääsenute tööde tutvustuse kuulamine. Kõik olid minu jaoks huvitavad ja omapärased.

Siin on minu olümpiaadil kasutatud retsept:

Vaja läheb:

  • 2 dl jahu
  • 1 dl kama
  • 2 muna
  • 2 dl suhkrut
  • 1 tl vanillisuhkur 
  • 125 g võid
  • 1 banaan
  • valget šokolaadi

Sega kuivained eraldi kausis. Vahusta munad suhkruga. Lisa munale sulavõi ja kuivainete segu ning sega ühtlaseks. Sega taignasse tükeldatud valge šokolaad ja kahvliga peenestatud banaan. Pane tainas muffinivormidesse ja küpseta 200 kraadi juures 20 minutit.

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started